PRELEGENCI Z DNIA 19 MARCA
Ks. Abp Henryk Hoser Przyszłość ludzkości idzie przez rodzinę nasze zadania w ochronie i promowaniu rodziny | prof. KUL Alina Rynio Wychowanie dzieci w rodzinie w ujęciu Jana Pawła II |
![](img/MUSIAL.jpg)
dr Dagmara Musiał Znaczenie więzi w rodzinie
| ![](img/STEUDEN.jpg)
prof. Stanisława Steuden Godność osoby jako podstawa relacji z osobami starszymi w rodzinie i w społeczeństwie |
prof. Stanisława Steuden (1) Godność osoby jako podstawa relacji z osobami starszymi w rodzinie i w społeczeństwie | prof. Stanisława Steuden Godność osoby jako podstawa relacji z osobami starszymi w rodzinie i w społeczeństwie (2) |
![](img/MURDZEK1.jpg)
mgr Zofia Kończewska-Murdzek mgr Maria Murdzek-Wierzbicka, mgr Jan Wierzbicki Znaczenie wartości w budowaniu więzi w rodzinie (cz. 1) | ![](img/MURDZEK2.jpg)
mgr Zofia Kończewska-Murdzek mgr Maria Murdzek-Wierzbicka, mgr Jan Wierzbicki Znaczenie wartości w budowaniu więzi w rodzinie (cz. 2) |
mgr Zofia Kończewska-Murdzek Znaczenie wartości w budowaniu więzi w rodzinie | mgr Maria Murdzek-Wierzbicka, mgr Jan Wierzbicki Znaczenie wartości w budowaniu więzi w rodzinie |
|
mgr Zofia Kończewska-Murdzek mgr Maria Murdzek-Wierzbicka, mgr Jan Wierzbicki Znaczenie wartości w budowaniu więzi w rodzinie (TEKST)
![](img/LIPSKA.jpg)
dr Anna Lipska Rola tradycji rodzinnych w budowaniu więzi w rodzinie | dr Katarzyna Knopp Inteligencja emocjonalna rodziców a ich więzi z dorastającymi dziećmi
|
dr Małgorzata Starzomska Więzi między rodzicami i dzieckiem z zaburzeniami jedzenia | prof. UKSW Elżbieta Trzęsowska-Greszta Więzi między rodzicami i dzieckiem z chorobą nowotworową
|
GALERIA ZJĘCIOWA
![](img/19-03-01.jpg)
MSZA ŚW. 19 MARCA 2017 ROKU FOT. TADEUSZ KUCZAPSKI | ![](img/19-03-02.jpg)
OBRADY 19 MARCA 2017 ROKU FOT. TADEUSZ KUCZAPSKI |
OBRADY 17 MARCA 2017 ROKU
OBRADY 18 MARCA 2017 ROKU
KONCERT MUZYKI DAWNEJ
GALERIA ZJĘCIOWA KONGRESU
![](img/PLAKAT2017-2.jpg)
PLAKAT KONGRESU
| ![](img/KONCERT2017-2.jpg)
PLAKAT KONCERTU
STRONA GŁÓWNA TOWARZYSTWA UNIWERSYTECKIEGO FIDES ET RATIO
| | | | | | | |